ReklamaOnline yordam

CPM - bu nima? Qanday reklama BGBM'nizi `foydalanish?

tarmoq bo'yicha ommaviy axborot vositalari va Kontekst reklama kampaniyasini tashkil etish orqali, har qanday E'lon muallifi uning kiritish byudjet hisoblaydi. Mijozlar reklama kampaniyasi ko'rish uchun muhim qanday pul sarflanadi yo'qmi, uni amalga oshirish uchun ajratilgan mablag'lar va mo'ljallangan bo'lib, ular ishlatiladi bilan samaradorlik. samaradorligini hisoblash CPM indeksi hisoblanadi biri bir necha ko'rsatkichlari asosida media rejalashtirish mahsulot reklama. Quyida topish - Uni nima qanday foydalanish, bu ko'rsatkich hisoblanadi.

CPM - Nima uchun bu zarur

o'tgan asrdan beri ma'lum bo'ldi, TBM reklama nima. ommaviy axborot vositalari bo'lib o'tdi, barcha reklama kampaniyalarini ishlatiladigan moduli. Nashriyot, televizion va radio to'lqinlarni hali reklama narxini hisoblash uchun ushbu ko'rsatkichni foydalaning. u bitta maqsad emas, balki ko'rsatish reklama narxi kelsa, va iloji xaridorlar minglab qachon TBM holda ishlatiladi. Shu bilan bir vaqtda, va muomalaga bu atamani qo'yildi. reklama platformalaridan egalari faqat TBM darajasi aniqlandi, shuning uchun, reklama, hisobga olgan holda, bu qiymati samarali bo'ldi, ularning muomalasi va yo`nalishiga bilan faoliyat mumkin.

aniqlash CPM

CPM bir oddiy ta'rifi - iqtisodiy mingdan hisoblanadi. Roman raqam, Shunday qilib 1000. ma'no, TBM nima savol, siz bu ming e'lon taassurotlar narxi, deb aytish mumkin - modul Ingliz so'zlarning bahosi ming M, nomi keladi. gazeta va jurnallar sahifalarida reklama qilinadi ko'proq vaqt, tez-tez u TV kanalida radio o'ynadi yoki o'qiladi - bu omil yanada stavkasini.

CPM reklama onlayn kampaniyalarini hisoblash

Internetda, roli e'lon odatda bannerlar o'ynash - foydalanuvchilar bilan mashhur bo'lgan va shu zerikarli pop-ups, reklama platformalaridan egasiga pul olib. ko'proq mashhur sayt, bu veb-sahifaga qarab ko'proq kishi, bu sayt haqida qo'shimcha qimmat reklama mijozga turadi.

Reklama beruvchilar bayroqni ko'rib foydalanuvchilar mumkin bo'lgan eng katta soni qiziqqan. Shuning uchun, CPM nima, u matematik ko'rsatilgan bo'lishi mumkin:

CPM = (reklama maqsadida umumiy qiymati) / (kun bayrog'i boshiga fikr rejalashtirilgan soni) * 1000.

Endi u aniq, TBM - u nima. reklama bu eng muhim ko'rsatkichlardan biri hisoblanadi. Reklama beruvchi siz axborot tarmog'i ustida ming foydalanuvchilarni ko'rsatilgan qilingan ishonch hosil qilish uchun sayt egasiga to'lash kerak qancha pul hisoblash mumkin.

Ko'rish, bu hisob-bir oddiy misol bilan ko'rsatish mumkin. bir joylashtirish qiymati saytida bayroqni bir portali haftasiga $ 400, bu veb-sayt statistikasi bir hafta 10 ming haqida sayt ko'rayotgan dalolat beradi, masalan, hisoblanadi. foydalanuvchilar. Shunday qilib, oddiy hisoblash qiymatini beradi:

ming taassurotlar reklama axborot boshiga TBM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4.

Reklama beruvchilar tematik saytida bayrog'i oddiy namoyish asosan axborot ekanligini tushunish kerak. sahifa tashrif buyurgan barcha o'n ming kishi, bayrog'i bosing ishonch hosil hech qanday kafolat yo'q. mehmon yoki yo'q bog'langan istagi paydo bo'ladi yoki yo'qligini - u bayrog'i jozibadorligini va unga e'lon qilingan ma'lumotlarga bog'liq. Har bir sayt CPM variantni hisoblash uchun barcha ma'lumotlarni ta'minlash uchun talab qilinadi. Bu sayt egasiga foydali bo'ladi, tushunaman. Lekin reklama, oxirgi foydalanuvchi uchun uning sifati va qiziqarli mijozning vazifa kiritilgan.

Support moduli CTR, hisoblash usullari

CTR indeksi - boshqa ko'rsatkichni o'ylab xarajatlarini kamaytirish uchun. nomi ham ingliz tilida kelgan va butunlay bir marta bosish orqali kursi kabi sahih - CTR kursi. CTR ko'p odamlar bayrog'i kaysi va sahifa reklama buyurtmachi borish qanday ko'rsatadi. Bu modul ko'proq mos va zarur qarash reklama, chunki, katta ehtimollik, tanlagan sayt to'g'riligiga bog'liq, deb bayrog'i haqida ma'lumot va bosishni manfaatdor mehmon. Ushbu ko'rsatkichni hisoblash usuli hisoblanadi:

CTR = (bayrog'i kaysi foydalanuvchilar soni) / (Banner kunda fikr rejalashtirilgan soni) * 100%.

Misol uchun, reklama ko'rdim 20 ming kishi bo'lsa, bir bog'dan, keyin CTR pastki chegarasi ustundir 000 * 100 = 4%, 800/20 800 foydalanuvchilarni, ta'qib qilgan.

Empirik isbot 3-5% minimal TO deb. kam bo'lsa, u holda bo'lajak mijozlar boshiga qiymati kutilmoqda foyda oshadi, reklama samarasiz muhokama qilinadi.

indeksni foydalanish

tor maqsad lariga tanlashda CPM foydalanish mumkin. Misol uchun, banner sayt platforma buyurtma qachon yoshi, jinsi, yashash joyi, barcha ro'yxatga mehmonlar manfaatlari haqida Reklamachilar ma'lumot beradi. Shunday qilib, kerakli banner faqat reklama mahsulot hisoblangan bo'lgan foydalanuvchilar, ko'rinadi. bir vaqtning o'zida kampaniyasi byudjet ko'proq iqtisodiy va yanada samarali sarflaydi.

Siz ham hisobga doimiy a'zolari faoliyatini olishi kerak. tez-tez shu mehmon, ko'proq pul reklama yechilgan bo'ladi Shu E'lon mahsulotni deb biladi, lekin bu mijozning o'zida mijozlarga endi bo'ladi. mijozga kerakli natijalarni olib, bu reklama platformasi tomonidan taqdim etilgan ma'lumotlarga chuqur tahlil bilan birgalikda Shuning savodli hisoblash indeksi TBM va CTR.

kampaniyasi boshida hisobga olinishi kerak bo'lgan yana bir nuqta. To'lov fosh yoki CPM, yoki TO jihatidan mumkin. Boshqa so'zlar bilan aytganda, mijozlar reklama Modulo TBM bayrog'i mohiyatini tushunish kerak - u bir marta bosish uchun to'lov emas, balki faqat bir mahsulot namoyish reklama uchun

yasar ekan

CPM nima so'raganida, bu variant, ayniqsa, reklama samaradorligini tahlil qilish, eng muhim biri, deb aytish mumkin, va reklama byudjetini hisoblashda ham hisobga olish kerak. hisob va da'vo bilan aloqa Foydalanuvchining reklama ma'lumotlar bilan mumkin bo'lgan mijozlar, va shunga o'xshash yo`nalishiga bilan bir necha saytlardagi banner joylashtirish qiymati miqdorida olingan. Bu parametrlarni hisobga olib, u alohida reklama platformasi samaradorligini hisoblash va muvaffaqiyatli reklama byudjetini o'zlashtirish mumkin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 uz.unansea.com. Theme powered by WordPress.